tisdag 15 december 2009

Vilken miss

Haha, snacka om att man missar grejer när man inte är med längre. Ja, jösses säger jag bara. Men jäklar vad kul ändå :)

Känner att jag börja tappa mitt facebookberoende. Antar att det är en bra sak. Men nu har jag varit inloggade i nästan 40 minuter, och det är inte roligt längre. Förr kunde jag sitta timtals och bara klicka mig runt överallt. Det känns inte viktigt längre.
Jösses, jag kanske börjar bli vuxen?

Äh, så äre i alla fall.
Nu ska jag gå ner, lyssna på julmusik och läsa lite. Kanske blire lite simsspelande också, vem vet? Ska duscha med, så jag kan sova länge och dricka kaffe och allt såntdär nödvändigt imorgon. Det som inte hinns i vanliga fall.
Ska även försöka hitta ett par något varmare skor, fick skäll av mormor förut för att jag fortfarande traskar runt i mina tygskor. Inte mycket att wajna om tyckte jag, men nåja, det är väl dags att leta reda på de där jag fick av mamma förra året, tror de finns någonstans. Och så har jag blivit lovad ett par nya av mamsen i julklapp, det tycker jag låter som en förbannat bra idé, fattigt student som man är!

Så, dags att dra sig.
PUSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar