måndag 30 november 2009

Måndag

Jepp. Måndag är det idag. Första dagen på en ny vecka. Och det är även den 30:onde, vilket betyder sista dagen på November. Och att December börjar imorgon. DET är ganska spännande.
Och eftersom december börjar imorgon, så var det första advent igår, vilket var en trevlig dag.
Det började med chill och pizza och snack och 2½ men, för att övergå till kakor och godis och mys och sjönsång och skratt hos Fia. Förbannat bra dag, måste jag säga.
Och nu har jag även en ny ringsignal. Lisa, Bea och Emma sjunger ju som gudar, så jag spelade in dem. "Jul, jul, strålande jul" sjunger min telefon när den ringer. Underbart vackert.
Har även film och bilder, men de kommer när jag köpt batterier till kameran. Är lite dåligt med AA-batterier i det här huset.

Lördagen var också en trevlig kväll. Där landade jag tillsammans med Lollet, Peter och Nickie på KM och satt och snackade skit och skrattade. Sedan kom även Cissi och Alex, och till slut även Patrik. Vi lyssnade lite på David och dem (Mad Cranium) och det är ju för jävla bra. Men eftersom vi satt lite väl nära och det var i högsta laget, tog vi tag i våra liv och drog oss ner till Sjösjukan. Rätt spännande, det var första gången jag var där :P Men det var nice! När de stängde vid ett gick vi till the rock, och sedan blev det vidare hemåt. Men en riktigt bra kväll var det i alla fall :)

Nu ska jag snart dra mig iväg till bussen för att åka in och plugga med Erik och Adam. De skulle visst bara sitta till ett, men jag lär sitta längre, i min ensamhet om så är tvunget. Har en del att göra, faktiskt.. Tjiho!

Men, dags att dra!
PUSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar