onsdag 25 november 2009

BORING!

Ja. Jag har tråkigt. Ska inte börja traska mot Norrliden förrän om en timme, och det är tråkigt. Bah. Men jag får överleva. Funderar på att gå ner och spela lite guitar hero med mig själv en stund.
FUCK! Jag kom på en sak. Jag missar paradise ikväll. Världens undergång... Men kanske, kanske kan man övertala folket? Deni brukar kolla på sådan där skit, så det kan gå :P
Haha, fast antagligen inte. Bah.

Men jahaja. Life sucks åde. Nääääedå, det gör det verkligen inte. Blev en lycklig själ när jag såg att Johanna taggat mig som drycken festis på ett foto på facebook. Jag gillar festis. Älskar, närmare bestämt. Så lite kan göra mycket liksom :) Hihi.

Äh, nu kommer jag bara börja svamla massa snart, så jag dissar det här.
PUSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar