torsdag 26 november 2009

Haha jösses :)

Fyfasen vilken kanonkväll det blev igår! Men ja, det känns ju i kroppen idag, vill jag lova. Jag drog mig i alla fall upp klockan sju och åkte iväg till skolan, till skillnad från vissa andra som det tydligen var väldigt synd om ;) haha.
KLENISAR, är det enda jag har att säga om er. Faktiskt!
Carro och jag var duktiga, i alla fall. Så det så!

Blev käk på thai silk till lunch, och sedan var det dags för föreläsning. Ganska intressant faktiskt, även om tröttheten föll på. TUR att man har folk att sova på när det är som värst.

Efter skolen blev det buss till Norrliden med Jens o Basse, hämta cykel och sedan dra iväg till statoil. Hämtade böckerna till nya delkursen, och sedan blev det en sväng hos Lollet. Tittade lite buffy, mammas pojkar och paradise hotel, såklart. Lovely. Damen följde mig en bit på vägen, och nu är jag hemma. Ska gå och lägga mig inom en väldigt snar framtid, är trött som en get.

Så, ha att nice ådedåva.
PUSS

1 kommentar: