tisdag 3 november 2009

Ny dag!

Japp. Idag är det en ny dag. Dags att glömma igårkväll, faktiskt. Eller alltså, inte glömma. För det gör jag inte. Men ge upp kämpet. Jag vet redan vad Mälis kommer säga "Skit i dem, de är inte värda det!" när jag berättar för henne. Och jag vet, de är inte värda det. Inte någonstans. Jag kan ju inte säga att de aldrig ställt upp för mig, för det har de. Några av dem i alla fall. Men det var längesdan nu. Så varför ska jag bry mig? För att jag är sådan, helt enkelt.
Men, jag ska försöka förtränga det. Lyckades rätt bra igår, hade New Moon som räddade mig (tack igen, Sanna) och min irritation gick över på Edward istället. Ja, jag lipade. Ja, jag är sådan. Men jag kan inte hjälpa det. Trots att jag vet precis vad som kommer hända. Äh, så är det i alla fall.

Idag blire åka en sväng med Erik, sedan träning och sedan plugg med den nämnda mannen. Ska bli najs, han är rätt bra på att få mig på bra humör.

Sitter och dricker kaffe nu, läser New moon emellan åt och lyssnar på musik. Rätt nice faktiskt. Ska ta och packa mina träningsgrejer snart och sedan bär det av.

PUSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar