lördag 21 november 2009

hard work work

Jepp. Det ska jag utföra idag. Ska ju nämligen över till Confetti på Ölands Köpstad för att arbeta lite åt min bästa vän :) Det ska faktiskt bli riktigt trevligt, och jag tänkte ta med mig lite skolarbete för att kanske hinna med att studera lite, om det finns tid.

Ikvällen är det lite fest inplanerat, och jag hoppas bara på att mannen i det där hushållet också känner för det. Annars kan det bli lite jobbigt.. :p haha. Men vi hoppas på det i alla fall :) Party med Lousie, om det blir något. Inte helt fel alltså! :)

Igår blev det ju en kalasbra redovisning, och inte ett öga var torrt efter vårt sångframträdande. (Att tårarna sedan kanske berodde på att de skrattade så mycket att de började gråta, är petitesser. Här är i alla fall framträdandet (tack Erich för filmning) http://www.youtube.com/watch?v=OU29qLh9I5E.
Efter redosvisningen drog jag med Adam, Erik och Marko och käkade pizzabuffé på Italia. Fruktanslöst gott och förbannat roligt. Och jag är faktiskt rätt fascinerad över hur så mycket mat får plats i en så smal sak som Marko. I don't get it :P
Kajsa kom också efter en stund och vi förflyttade oss till Holmgrens för att sedan dra oss vidare till biblan! Där blev det en del plugg, och ännu mer skratt :)
Tog bussen över till Ölandet för att umgås med Beatlicen åde, och det var riktigt skönt att få prata med henne. Som alltid, faktiskt. Du är bästa <3

Men nähe, dags för mig att göra mig i ordning och sedan dra mig.
Kom över till Confetti om ni har tråkigt idag :)
PUSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar