torsdag 5 november 2009

Underbara älskade..

.. vänner. Jag har sagt det förr, och jag säger det igen. För det tåls att sägas hela tiden! Ni är guld värda, mina kära vänner! Det är sjukt hur ni lyfter mig, jämt och ständigt. Både ni gamla och ni nya. Fast ikväll, då är det nog de nya som får ta åt sig mest cred. Ni på högskolan. Så mycket cred, så många komplimanger, så mycket kärlek, vänskap, lycka och skratt ni ger mig, varje dag. Det är magi, på riktigt. Det finns helt enkelt inget annat ord som passar in där.
Att vakna och känna "yes, idag är det skola igen!" varje dag - även om man är skitrött eller bakis eller bara allmänt degig.
Att skratta varje dag, vad som än händer.
Att bli lite ledsen i ögat varje gång när det faktiskt är helg och man inte ser er på tre-fyra dagar.
Att känna att man kan nå himmelen, så fort ni är i närheten.
Det är magi. Tack, ni är helt enkelt bäst, ingen protest. Seger. 100% kärlek. Magi.

Underbart!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar