torsdag 5 november 2009

Biblan

Jepp. Jag sitter här igen. På högskolebiblan. Tog mig en seriös funderare förut på om jag skulle fråga om jag får låna soffan vid kårexpen, dra hit en sovsäck och sova här. Det är ju nästan som att jag bor här i alla fall, faktiskt.
Men skämt åsido, jag gör ju det jag ska i alla fall. Har skrivit sammanfattning om rätt många kapitel i Hållbar Utveckling nu. Ska snart påbörja kapitel åtta, faktiskt. Har även gjort ett test om ekologi och sådant, nästan alla rätt. Hyffs nöjd är man, så det så. Så det kan nog gå bra.
Blev lite underhållen av Melissa och gänget förut, men hon svek mig och drog efter en stund. Så nu väntar jag på Erik, han är pvg så att säga.

Min stjärna Bea joinar mig ikväll, ska hämta sista grejerna hos Marcus. Hon följer med och hjälper till. Riktigt bra bästa vän jag har där, faktiskt :)

Men näe, slut på pausen och dags att återgå till arbetet.

PUSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar