tisdag 10 november 2009

Fortfarande grått

Jepp. Idag är ännu en grå dag. Dock tror jag den är bättre än igår. Känns så än så länge i alla fall. Och jag har saker att se fram emot idag;

  • hämta biljetterna till New Moon, och därigenom få träffa Sanna och kanske Mälis med :)
  • få köra forden igen, jag har saknat den! Tack pappsi!
  • träffa Cissigull
  • hämta cykeln

En inte helt fel dag, känns det som. Faktiskt. Och imorgon blir det heldag med plugg med Basseman och det är absolut bra! Så ja, jag har saker att se fram emot. Och förhoppningsvis kan de få bort allt det gråa från min himmel, jag vill tillbaka till solen igen. Den jag varit i de senaste månaderna. Jag vet att de människor jag ska träffa har möjligheten till detta, och jag hoppas de donar det :)

Äh, annars så händer inte mycket just nu. Har druckit kaffe och käkat frukost, och ska läsa lite i jämställdhetsboken med, tror jag. Låter inte helt hemskt. För jag hoppas på att denna bok är bättre än miljödidaktik, och i så fall kan jag nog ta mig igenom den :)

Ska försöka sy dit en knapp på min kjol också. Det är inte svårt, men mitt hat för allt vad nål och tråd heter gör det inte lätt. Äh, jag lyckas säkert med det också!
Se, jag är påväg tillbaka in i min positiva anda! Skönt!

Ciaaaao.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar