tisdag 10 november 2009

Tråkigt

Ja, jag har tråkigt. MEN jag är på bra humör igen. Det behövdes tydligen inte så mycket. Lite Lars Winnerbäck (http://www.youtube.com/watch?v=rEneQhKuFnc), att prata med lite folk på msn och fejjan som man inte sett på länge, och lite mer Lars Winnerbäck. Fantastiskt. Så, ja, nu är det faktiskt solsken i den här världen igen!
LOVELY!

Men som sagt, jag har ganska tråkigt. Upptäckte dock att jag inte behöver läsa någon jämställdhetsbok, utan "Vår demokratis värdegrund" som ligger på en sådär 80 sidor. Och det var ju ingen dålig upptäckt, känns rätt skönt faktiskt.
I min tråkighet har jag faktiskt engagerat mig och läst lite bloggar, först såklart mina vänners, och sedan blev det bland annat Kissie, blondinbella + pojkvän och paow. Och vissa av dem måste man ju bara skratta åt. Jösses amalia.

Meeeeeeenemenemen. Har två saker till att lägga till på dagens bra-lista:
  • Träffa Lollet och snacka skiten, var längesedan och jag har saknat denna dam <3
  • bokutyte med Sanna :D

PUSS

1 kommentar: