söndag 8 november 2009

Sådärja

Fick över 90% på alla testerna nu. Känns skönt. Fast ändå inte, känns som jag kommer ha glömt allt viktigt imorgon. Här kan vi snacka ytinlärning. Det enda av de fyra F:en, faktakunskap. Jepp, that's it. Och det suger ju lite. Fast det kan ju bero på att jag inte riktigt kämpar sådär stenhårt för att lära mig heller.. Kanske. Antagligen är det så. Men men, vi får se hur det går.

Idag är första gången sedan jag började på HiK som jag inte ser fram emot morgondagen. Alltså, det är första dagen på, vad är det, två månader? Tre? Lång tid är det i alla fall.
Plus att jag har ont i benet, tror jag låg konstigt inatt när vi försökte tränga ihop oss. Det är inte helt nice. Så det blir nog ingen träning imorgon, heller. Och så måste jag gå upp tidigt med, för jag ska hinna duscha innan jag tar en hyffs tidig buss till skolan. Typ upp vid sex. Vilket antagligen betyder att jag måste gå och lägga mig snart. Eftersom det inte blev så mycket sömn inatt. Äsch.

Ikväll är ingen bra kväll alls, faktiskt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar