tisdag 17 november 2009

Tisdag

Jepp, tisdag it is. Och, se på fan, jag skrev ingenting igår. Det är nog rekord. I alla fall på länge. Faktiskt. Men, gårdagen spenderade jag i skolen, käkade lunch med min favoritskåning som jag inte pratat ordentligt med på länge. Carro + hamburgare på frasses = underbart! Sedan hängde jag en stund på HiK-biblan med underbara C4. Jag har faktiskt saknat er, under Carl-tiden. Även om jag haft min lille knodd med mig hela vägen, och den andra Carlarna inte är helfel de heller!
Efter biblan fick jag skjuts av Lalle till Lollo, och var där och mös till oändligheten. Eller i alla fall tills Paradise Hotel var slut.
Ska nog bort till henne idag med, vill se mer Buffy :D Fast jag har en aning om att damen brutit sitt löfte om att inte se några avsnitt, det lär vara så ;) Haha.

Idagen fick jag sms från kära herr Öst som frågade om vi skulle eta pizza. Jag är inte den som är den, så jag drog iväg mig till bussen och åkte in. Dock blev det pizza för mannen och bakad potatis till mig. Kajsa kom också och underhöll oss en stund :)
Föreläsning om yrkesetik blev det sedan. Och nej, den sög inte. Den var faktiskt helt okej. Och jag gillar diskussioner, särskilt där jag har något att säga. Vilket jag faktiskt hade. Och skratta kunde jag inte sluta göra heller, hade ju en skåning och min kära Darth Vader med mig ;)

Sms-konversation mellan mig och Sandra;
Jag: "Sluta smsa på föreläsningen ;)"
Sandra: "Luke, I am your father. I can send messages. But you! May the force be with you next time you are trying to do something like this again ;) haha"
Jag: "I can kill you, i have my lazerpen!"
Sandra: "Luke, what have i told you. No playing inside!"
Jag: "But i can't go out, Joda is bullying me :'("
Sandra: "No comments"

Hahahaahhhahahahaha. Grejen var att ja, vi är sådana. Och så satt vi bredvid varandra. Och Carro skällde på mig konstant för att jag skickade sms. Men jag kan inte hjälpa att jag är poppis ;D Haha.

Äh, just nu läser jag The Dirt, den är fruktanslöst svår att släppa faktiskt. Som vanligt med bra böcker.

Men nu ska jag snart slå en pling till damen i funkabo!
PUSS

1 kommentar:

  1. Ingrud, jag fullkomligt älskar att du har skrivit "skolen" (första stycket, tredje raden), haha! Gotländskan tar över världen, mohahahahaha! ;P Eller aa, Kalmar till att börja med..

    SvaraRadera