lördag 7 november 2009

Jag hade rätt!

Jepp. Jag slocknade på rätt taskigt humör igår, men vaknade glad och uppåt as usual. Blev väckt av ett sms faktiskt, och först tänkte jag skälla på herrn som vågade väcka mig, men sedan såg jag att klockan nästan var tolv, och att det var dags att gå upp. Jag sov över tio timmar inatt igen. Och var lika seg i huvudet när jag vaknade som de andra gångerna.
Att jag vaknade sent betyder att jag inte har hunnit träna. Och inte heller kommer hinna. Däremot har jag faktiskt pluggat (lite) och tagit ett långt bad. Det var nice somfan. Badet alltså, inte pluggandet. Det fattar jag fortfarande inte mycket av. Miljödidaktik är inte min grej, helt enkelt.

Men nu ska jag dra mig iväg till systemet för att inhandla lite alkohol till kvällens bravader! Får se vad det blir, vet inte riktigt vad jag är sugen på ikväll faktiskt. Känner att cider var längsedan.. Fast det är ju i och för sig dyrt, så det lär vi bli mina vanliga öl istället, med tanke på ekonomin. Men vem är jag att gnälla, öl är ju gott!

Förresten är tre biljetter bokade till New Moon nu, så jag, Mälis och Sanna ska dit och se underbara Edward den 23 november. Yey :D
GUTT!

Äh, ska dra mig nu.
PUSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar