fredag 6 november 2009

Gitarr

Jepp. Har suttit här ett tag och letat efter olika ackord till gitarren. Det gick ju åt fan. Eftersom jag är kass :P haha. Men jag är inte så hajpad på det här, jag kan ju bara de lättaste ackorden. Och så är det skitsvårt att hitta sidor med ackord. Med lätta ackord alltså. Som inte är bara barnvisor. Bah. Ska nog införskaffa mig en såndäringa bok, med lite lätta ackord i. Det sura är ju att jag får vänta till december, eftersom mitt konto inte tittar på mig med några lycklig ögon.
Men, that's life.

Under tiden jag letat har jag lyssna på musik. Började med underbara Winnerbäck, men sedan var det en annan man som fångade mitt hjärta, som jag inte hört på länge. Kurt Nilsen. Det är ju sjukt hur bra denna man sjunger. Tänk om man hade en sådan. Underbart.

Äh, ska dra ner och få igång brasan igen, sedan blire lite mer plinkande på den här grejen och så ska jag väl ta tag i miljödidaktiken med.. antagligen.. kanske..
Eller jo, det måste jag faktiskt. För jag fattar nada av den. Tjihooooooooo!

Gjorde en riktigt bra upptäckt förut med. JENN SKA OCKSÅ TILL DAVID! Jösses så jävla bra. Det blev en rejäl lycka i mig när hon berättade det! Så imorrn blire träna, plugga, Jenn OCH David. Kalas :)

Men, over and out.
PUSS

1 kommentar:

  1. Hej! Tack så mycket, det var en jättegullig kommentar. Det är bra med mig, hur är det med dig? Kramar

    SvaraRadera