söndag 22 november 2009

Söööööööndag

Yes, it is. Och idag betyder det pluggdag. För det är tenta på onsdag och jag kan i stort sett ingenting. Så idag blire studering. Bra svenska på mig. Icke!

Igår blev det i alla fall arbete på Confan, riktigt bra gick det. Fullt med folk nästan hela tiden, och jösses vad roligt det är när det är så :) Dock är den där affären farlig för mig. I fredags när jag var där slog jag i huvudet i en hylla, vilket resulterade i ett sår. Och igår skulle jag plocka upp glassplitter, vilket resulterade i ett sönderskuret finger. TJIHOOO! Men vem är jag att gnälla, jag fick ju arbeta :) Haha.

Efter worki igår så låg jag hemma och läste, och sedan drog jag iväg mig till Lollet. Det var mening att det skulle bli lite party, men vi dissade det och tittade på massa Buffy istället, och pratade :) Lovely. Jag är glad att jag har dig <3

Så, idag blire alltså plugg. Och så kommer mamsen hem från Norge. Och så ska jag leka med Jenn. Så idag, är faktiskt en riktigt bra dag. Om jag bara kan få huvudet att vakna någon gång!

PUSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar