onsdag 18 november 2009

Underbart

Eller inte. Har precis beställt sista studielitteraturen för året. Sådär 1011 kronor kommer det gå på. Vad jag blir lycklig av sådant. Inte.

Lycklig blev jag dock förut idag, när jag funderat länge och väl på hur jag skulle lyckas cykla till djurängen och sedan in till biblan utan att avlida av blåsten. Då kommer pappa hem och säger till mig att jag får ta bilen idag. Tack pappsi :)
Livet är för jävla bra ibland!

Men, nu ska jag dra mig neråt faktiskt. Ska dona mig lite och sedan dra mig iväg till Djurängsskolan för att möta upp 90. Fältstudiedag it is. Och efter den är det dags för lite pluggipluggi med min fina grupp på biblan. Life is life, and it's gooooood!

Ikväll funderade jag faktiskt på att gå ut, är ju sk. White night på Volym (harrys) ikväll. Hade varit nice att kolla in det, men jag börjar bli för gammal för det där, tror jag. Är inte pepp alls. Så det blir chill med Lollet istället, och sedan ska hon jag röja satan på lördag :D Underbart ju!

Men,
PUSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar