måndag 9 november 2009

Gråa dagar..

.. skyndar aldrig på. Och det är sant. För idag är det en grå dag för mig. Den är inte bra. Den är inte svart, de svarta dagarna har inte infunnits sig på många månader. Men den är grådaskig. Ungefär som himmelen utanför fönstret. Kanske försöker en solstråle ta sig igenom, fast det inte riktigt går. Så har det varit för mig idag. Några stycken har strålat sig igenom för stunden, men det stannar inte. Inte som det brukar göra. Det är som att ljuset inte riktigt räcker fram. Och jag vet egentligen inte varför.
Dagen började med lite strålar, mina underbara på skolan får mig ju alltid att le. Även när det är tenta. Men sedan blev det grått en stund igen. Träffade Kajsa + tjejerna och det blev ljust igen. Åkte hem och det blev grått. Idag är helt enkelt ingen bra dag.
Ska ta och glo lite på Playa del Sol sedan, kanske kan det liva upp lite. Kanske.

Äh, så äre.
Ciao.

1 kommentar: