söndag 8 november 2009

Disciplin..

.. vart har du tagit vägen?
Jag har varit så duktig senaste tiden och studerat flitigt. Faktiskt. Alla tycker jag är duktig. Jag har tyckt att jag har varit duktig. Men idag, när jag verkligen måste plugga och få in skiten i huvudet, då jävlar går det inte. Disciplinen är som bortblåst. Jag behöver någon att plugga med, tror jag.
Men jag har inte tid att ta mig till någon, för jag måste få det här gjort och städa bilen och hämta grejer och cykel och mormor och massa andra grejer idag. Usch vad jag känner mig le idag.
Antagligen är det för att det blev sent igår och jag är seg i huvudet. Tre timmars sömn med alkohol i blodet är inte bra. Inte alls bra faktiskt. Särskilt inte när man ska studera. Vilket jag ska göra. Men istället sitter jag och läser bloggar, kollar facebook, bdb och allt annat jag har. Det suger. Rätt fett. För jag måste plugga. BAH jag hatar det här. Näe, det går verkligen inte bra. Inte ens med Metallica på hög volym. Idag är ingen bra pluggdag helt enkelt. Jag hatar miljödidaktik. JAG HATAR HATAR HATAR HATAR DET! Bläää.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar