lördag 28 november 2009

Pix!

Japp. Det håller jag på att ladda upp nu. Både från Katjas 20-årsfest och från festen hos Deni i onsdags. Så om ett tag kommer bilder upp, håller för tillfället på att lägga upp dem på facebook. Det lär ta en stund, det var ett par stycken :P Haha.

Igår var en riktig myskväll. Fikade med Bea och Mälis på stan, och införskaffade mig ett linne på gina och en body lotion. Nice säger vi om det. Latade mig och tog bussen bort till Sanna, där damerna var och handlade, så lite väntan blev det. Men Lousie lyste upp min dag en del :)
Mös med Sanna och Carro, tittade på idol och Alving & gänget. Ja, Carro, den är underbar.
Skrattade och pratade och skrattade lite till. Ni är så förbannat bra, tjejer :)

Kom hem runt halv två, slocknade väl runt två. Vaknade typ elva och traskade upp. Har nästan skrivit färdigt den enskilda uppgiften om projektarbetet, och lyssnat på (och snott lite) musik på Basses dator. Den lilla solstrålen lånade mig den över helgen. Tack :)

Ikväll blire i alla fall KM med Cissi o Alex, Mad Cranium ska ju spela så då får man faktiskt ta tag i livet och gå dit. Kanske blire lite förferre hos Lollet först, det är sådant man märker! Vi får hoppas på det i alla fall :)

Äh, nu ska jag lägga upp resten av bilderna. Några hamnar väl här sedan, kanske. Annars finns de på facebook!

PUSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar