lördag 28 november 2009

Väntan..

Jepp, här sitter jag och väntar. På att klockan sak gå. Det är cirkus två timmar tills jag ska gå till bussen som ska ta mig in till stan. Det vankas ju Mad Cranium på KM ikväll, och det kan man faktiskt inte missa. Har Cissi och Alex med mig, och nu försöker jag övertala Lollet och Peter också. Det går bra nu, kompis det går bra nu.
Patrik skulle nog också dit, tror jag, och det är nice, för den lille mannen var det ett tag sedan man såg.

Meeeen jag har suttit och druckit öl och kollat på dobidoo med mamma och pappa, och sedan blev det en öl till och GH-spelande. Har slagit några rekord, men det går sämre efter ett par öl. Faktiskt :P

Imorgon kommer bli en bra dag, för klockan fyra ska jag på adventsmys med tjejerna hos Fia :) Det kommer bli kanon, fast jag lär sakna min lilla tulpan som är i Skåneland. Dock har jag blivit lovad att få sällskap av en viss gotlänning, och det är en riktigt bra sak. Så det så :)

Äh, nu ska jag gå ner och fixa till mig, har ju tid idag så jag ska faktiskt platta hela håret. Om det är någon som är intresserad så var det det som skulle antecknas. INTRESSEKLUBBEN. Bah.
Men jahaja.

PUSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar