söndag 8 november 2009

What a night!





Japp, igår blev totalt underbar kväll!
Började hos Världens Bästa Jenn oh mös och pratade. Johan kom hem och det blev käk och skratt och prat. Vi donade oss i ordning och sedan körde sjuklingJohan oss hem till Davidus. Där blev det spel och ännu mer skratt och lite dans, innan jag blev övertalad att följa med in till stan. Vi var pvg mot Palace när jag ser mina räddare i nöden; Beatruce och Bassebus. Så jag hängde med dem upp till KM där gänget satt, och jösses så trevligt! Det här får det bli ändring på, jag måste hänga med oftare!
Men Bea och gänget drog, Basse och jag satt kvar en stund med Filledille + flickvän och gäng. Dock stängde ju KM, så vi började traska hemåt. Men när vi kommit en bit kom vi på att Bea bor ju ganska nära va, så vi ringde henne och gick upp dit! Fick cheese balls, kladdkaka, kaffe, skratt och en jäkla massa mys. Jag var kanske den enda som sov, men jag tyckte det var mys med tre stycken i en 90-säng :D haha.
Fast fasen så varmt!
Vid åttasnåret blev det dock för varmt, så jag traskade hem. Pappa såg något fundersam ut när jag kom gående vid halv nio, en han sa ingenting i alla fall! Jag slocknade rätt fort, och blev väckt av att Pole in the hole ringde. Riktigt trevligt att prata med honom, även om jag inte fattade att det var han först.

Men jahapp, that was the night. En fruktanslöst trevlig sådan, var det. Just nu sitter jag och lyssnar på Broder Daniel - When we were winning. http://www.youtube.com/watch?v=6bXVlNPA8f4 Underbar låt. Och jag vet minst två som håller med mig :)

Men, nu är det dags för mig att plugga!
PUSS

2 kommentarer:

  1. Jag håller med så jag får ont i magen! :D

    SvaraRadera
  2. jag håller med också bull! blir det tre då? :)

    SvaraRadera