fredag 6 november 2009

Guten morgen!

Yes, jag vaknade nyss. Eller för sådär en timme sedan ungefär. Runt 12-snåret. Vilket egentligen är alldeles för sent för mig, jag har sovit många timmar men är helt slut i huvudet. Och det är ju inte helt bra. Fast, watttheeff liksom, inget vettigt som händer idag ändå. Ska ägna dagen åt folket i Forks och miljödidaktik. Kan ju redan nu berätta vilket som kommer få mest tid.. ^^
Haha.

Äh, men vi får la se vad dagen har att erbjuda, just nu ser den ut som en slödag iallafall. Än så länge är den enda resan jag ska göra till en affär för att inhandla lite snus, för det är rätt slut. Så det ska jag göra om en stund.

Sitter och dricker kaffe nu. Det var äckligt kaffe, men jag behöver det. Och jag orkar inte göra nytt. Intresseklubben, anteckna nu! Yeeeeeey.
Okej, jag har tråkigt.

Men imorgon blire najs, dagen ser ut som träna-systemet-plugga lite-jenn-david. Riktigt bra, med andra ord!

Äh, dags för mig att göra något vettigt... Eller något i alla fall.

PUSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar