onsdag 18 november 2009

Mhmm!

Var ute och körde i stormen förut. Det var inte det trevligaste jag gjort. Jag gillade det absolut inte. Jag tror aldrig mer jag ska göra det. Usch. Nästa gång det är sådant oväder tänker jag inte trotsa det, då stannar jag hemma i min egen säng. Så det så!

Men, det blev ju lite Buffy med Lollet i alla fall, och såklart Paradise Hotel. + kaffe, choklad, rostade mackor (med salamiost, MMMMM) och massa snack. Underbart :)

Imorgon är det dags för jämställdhetsseminarie, och jag tänkte faktiskt komma lite förberedd. Så jag ska snart gå ner och lägga mig och läsa boken. Faktiskt. Och fundera lite över frågorna. I lurarna dunkar för tillfället en av de få låtar av Kent som jag faktiskt tycker om, dvs. Kräm. Den är fin somfan. Och den varieras med Sweet Thing av Melody Club. En av mina favvolåtar dåra. Faktiskt lite magi på det där.

Äh, nu ska jag glo fejjan och sedan blire sängen!
PUSS!

1 kommentar: