måndag 23 november 2009

Mys :)

Jepp. Riktigt mys var det att träffa Jenn igår. Och Johan med, faktiskt. Jag gillar de där två, rätt hårt. Och jag längtar somfan till nästa vecka, och till 5 december, och ja, alla gånger jag får umgås med den där damen. Hon är bäst :) <3

Övervann min telefonskräck lite igår med och pratade. Så lite stolt får du faktiskt vara över mig, Frasse :P

Idag är det plugg som står på schemat, ska nöta med pöjkara i biblan. Efter det blire käk med Mälis, gissningsvis på McD. Och sedan är det New Moon med henne och Sanna, och det kommer blir helt fantastiskt underbart. LOVE IT!

Jepp. Peppen är rätt fet alltså. MOuHAHAHA :D
Haha.
Imorrn blire plugg, kanske något annat också, och så vidare till um. Känns inte som en spännande dag, men den kommer avslutas med Buffy hos Lousie, så det blir ett bra slut i alla fall :)

Nä, nu äre dags att dra mig, får skjuts av mamsen till biblan! :D

PUSS

1 kommentar:

  1. du är bäst!! det ska bli så sjukt kul att gå på stan nsäta vecka!!! :) / jenny

    SvaraRadera