onsdag 18 november 2009

Heldag

Har haft en heldag med 90-talisterna och C4. Helt enkelt kanoners! Började på djurängen med Basse o David, och det gav faktiskt riktigt mycket. Upptäckte även att vissa gamla lärare jobbar kvar, + att Hasse (ni vet, spec-hasse, cykel-hasse) har börjat jobba det. Nice säger vi om det!
Tog med mig småpojkarna i bilen åkte till biblan, där Lalle och Robin satt. Vi övade lite på vårt performance, och blir det inga tårar på fredag så blir jag förvirrad. Så vackert! ;D Haa.
Men vi är ju nästan färdiga nu i alla fall, vi kör en generalrepetition imorrn så donar det sig. Lovely!

Egentligen borde jag studera idag, eftersom vi har seminarie imorrn. MEN alltså, Lollo sitter i sitt hem med Buffy, och jag kan ju faktiskt inte dissa det. Så jag får ta och plugga lite inatt istället, faktiskt.

Ne, dags att dra vidare till Lollet!
PUSS

1 kommentar:

  1. Haha! jag gillar hur du tänker ;) Måste också plugga, men det får fan bli inatt... ;D

    SvaraRadera