söndag 1 november 2009

Kanoners!

Ja, det måste jag säga. När vetskapen om att man ska till skolan imorgon ger en lyckokänsla i magen på grund av de underbara som är där, då vet man att livet är riktigt gutt!

Äh, borde egentligen ta och dra mig till kojs nu. Faktiskt. Men jag har suttit här och pulat lite med bloggen, fixat lite etiketter etc. för att länka de viktigaste inläggen ådedåva ;D haha.
Så checka dem.
Sedan funderade jag lite på vilka det är som läser min blogg. Några har jag ju koll på, men det vore skoj att ha ett hum om vilka som gör det, så man inte skriver något dumt om någon ;P haha näe, jag bara skojar. Eller alltså, om det där med det dumma om någon. Ja, ni fattar. Men släng in en kommentar, ni som läser bloggen, så blir jag glad :)

Dags att sussa lite.
PUSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar