fredag 13 november 2009

GOD MORGON VÄRLDEN!

VILKEN UNDERBAR DAG! Jepp, jag vaknade för sisådär en halvtimme sedan, och för första gången på länge så blickade jag upp mot en blå himmel. När jag dragit upp rullgardinen, dvs. Men, fint väder är det idag i alla fall, och det känns inte helt fel! Det är riktigt nice faktiskt!
Plus att det blev massa Buffy och snack med Lollo igår, och ikväll blire mys med Kajsa :) GUTT säger vi om det!
Imorgon fyller ju tjejen, damen, myten KATJA ANDERSSON 20 år, och då jävlar blire en hejdundrande fest! Det är kalas, får äntligen festa med mina bästa igen, och en Läckebyfest - det finns inte mycket som slår det!
Dock fick man ju reda på vissa grejer igår som kanske kan dra ner kvällen, men vi har en plan och det donar biffen helt enkelt.

Förresten, det är fredagen den 13 idag. Men inte fan tror jag på det dära, för dagen har fått en underbar början, och det är inte lugnet före stormen. För både det lugnet och stormen har redan varit här och försvunnit. SÅ DET SÅ!

En annan grej med; hittade en dikt idag som handlar lite om inlägget från igår vetni. ENYOJ!

PUSS

Skriven 3 november 2006.

Kontaktannons

du som är litegrann den där
den där som är som jag
som ler åt allt och ser ljuset
fast ändå
behöver en axel då och då
att vila söndergråtna ögon mot

du som pratar ofta och mycket
om allt och ingenting
som hånfullt ler åt regn och rusk
men ändå
kryper ihop i soffan när åskan går
och famlar efter en hand i mörkret

du som drömmer sådär orealistiskt
men som tror på det likafullt
som längtar efter toppen
och ändå
är rätt nöjd med det du har
bara du får fortsätta drömma

du som kramas för det mesta
och kan stanna där föralltid
i en långsam omfamning
du som
kanske inte är precis som jag
men som ändå passar mig sådär perfekt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar