fredag 6 november 2009

Det var ju lite tråkigt..

.. att Rabih fick lämna idol. Eller, NEJ DET VAR DET INTE! Det var jävlarimig riktigt GUTT! GO ERIK OCH CALLE LIKSOM! Höhöhöhöhöhöhö!!!

Men jag funderade lite förut (ja, igen) och försökte skriva. Men det gick liksom inte. Jag gillar inte när det inte går. Och jag försökte lyssna på Anotoine för att få skrivkrampen att släppa. Det funkade inte heller. Så jag gav upp helt enkelt. Äsch.

Men men men men men men

PUSS

och jag hatar när det blir såhär. jag har varit med om det så många gånger, varför kan det aldrig sluta hända? bah.. trött på det, det är vad jag är. men, as i said before. jag lägger energi på de som förtjänar det ist all i wanna say is that they don't really care about usähttp://www.youtube.com/watch?v=_Wy5qTeHqmsllet.!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar