onsdag 25 november 2009

Life is life..

.. nanananana. Och så vidare och så vidare. Men ja, liv är liv, så att säga. Har kommit in i min klantperiod igen, har jag märkt. Först huvudet i hyllan hos Bea, sedan skära fingret på glasbit hos Bea, och igår, slå i huvudet i handfatet hos Lollo. Det här är inte bra alltså. Inte bra alls, att den här perioden kommer när det börjar gå mot vinter. Då vet jag vad som väntar. Jösses, säger jag bara!

Men, gårdagen. Först blev det inte riktigt som tänkt, men lunch blev det i alla fall med Cissi och Katja <3 Sedan blev det "plugg" på biblan. Okej, de andra pluggade. Jag lyssnade på musik, och skrattade. Därefter blev det um, insättning av p-stav. Och sedan blev det biblan med Erik, och vi pluggade faktiskt. Att jag sedan inte kunde ett smack på tentan idag, det är en annan sak. Så det så.

Idag vare som sagt tenta, sedan blev det mys med tjejerna igen, och så vidare iväg till Lollet för lite Buffy och mys :) Är hemma, har käkat o duschat och donat, så om en stund bär det av till Norrliden för fest med gänget. Lovely säger vi om det :)

Jaojao, har inte mkt att säga om saken. Ha att underbart!
PUSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar