söndag 15 november 2009

Tråkigt

Jepp. jag gillar inte tråkiga söndagar. Sitter inne på ellos och funderar på om jag har råd att unna mig något. Tror jag borde ha det. Faktiskt.

Är trött somfan, även om jag sovit många timmar. Är även förbannat sugen på choklad. En marabou hade ju inte suttit helt fel nu, faktiskt. Ska ut och gå lite med Titti sedan, får se om hon känner för att traska bort till Berga c för lite godishandling. Dock är det nästan två timmar tills vi ska traska. Vilket är tråkigt.
Pappa sa att jag fick låna bilen förut, men jag är inte riktigt körklar än. Och jag vill inte ge mig ut på äventyr med forrrden när jag är såhär seg i huvudet. Faktiskt

Äh, det donar sig säkert. Ska glo runt lite mer på ellos och sedan går jag nog ner och lägger mig och läser en stund till :)

PUSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar