lördag 7 november 2009

Äh

ÄH säger jag bara. Den här kvällen blev.. skittråkig. Och så började jag minnas och sånt där, och det är inte alltid bra. Har suttit och lyssnar igenom massa gamla favoritlåtar. Vissa gör en för jävla glad. Vissa gör en mer ledsen. Men, äh, vafan. Jag kör en andra avenyn "Glöm dina bekymmer, imorgon kommer nya!"
Helt enkelt. Imorgon är en ny dag, och det kommer bli en jävligt bra dag, för då får jag först och främst spendera en massa massa massa tid med Jenn. Och hon är verkligen en av solarna i mitt liv. På kvällen ska vi till David, någon jag saknar otroligt mycket ibland. Det är jävligt nice.

Så, jag går och lägger med mindre lyckat humör, men lär vakna upp med ett leende. Det brukar bli så, nu för tiden.

Ciao.

2 kommentarer:

  1. ang. din kommentar så höll jag med om det tills för 12 timmar sen. igår var jag full klockan sju. läs min blogg för du kommer trilla av stolen när du ser vad jag gjorde igår.
    men i love you :)

    SvaraRadera
  2. världens bästa bull hoppas du vaknat upp till en toppenlördag :) trots det gråa skitvädret :P / jenny

    SvaraRadera