måndag 23 november 2009

Underbar dag!

Jepp, en kanondag har jag haft idag!
Det började med "plugg" på biblan, med Erik, Adam, Lina o Marko. Och jag skrattade. Och skrattade. Och skrattade lite till. Sådär värst mycket studerat blev det inte, kan jag inte säga, men fasen vad skoj jag hade :)
Faxar och Adams snygg+galen-diagram hade mycket med skrattet att göra. Gutt vare även att hamna riktigt bra på det där diagrammet ;) Haha.
Helt fel var det inte heller att jag knäckte ett VG på ekologi&miljö-tentan! YEEEY!
Jag, Marko och Lina tog oss sedan från biblan vidare till donken (jag och Marko arbetar hårt på att förstöra Linas liv) och sedan blev det en sväng runt på baronen.
Träffade Mälis och Sanna och vi tre traskade mot kärleken. Dvs, New Moon och Edward. Underbart. Fantastiskt. Har inte riktigt smält det än, men jösses. Kärlek, helt enkelt!

Nu är jag nyss hemkommen, och ska faktiskt snart gå och lägga mig och läsa hade jag tänkt.
Men, ska glo runt lite här först.

PUSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar