fredag 6 november 2009

Japp..

.. jag suger på att plugga. Har läst ungefär fem meningar i miljödidaktik. Och det är kasst, eftersom jag egentligen inte hade något att göra förutom mellan typ 19-20.30. Då körde jag nämligen Cissan ut till Läckeby, var där en stund och åkte hem. Hem åkte jag för att, just det, plugga. Men har jag gjort det? Svaaaaaar; nej.
Istället har jag kollat lite på idol, läst hemmets journal, kolla på Cirkus Möller, tänt brasa, käkat, tagit bort nagellack, tömt diskmaskinen. Jag vill inte plugga. Det är tråkigt att plugga själv. Känn piken, Erik!!!!

Äh. Kollade ju som sagt lite på idol innan. Såg bara Eddie och Erik hela, men alla verkade faktiskt hyffs idag, när man såg snabbgenomgångarna. Även om Erik alltid äger. Inte ens Rabih var kass idag. Dock sjöng han en av de bästa låtarna ever (All my life - Kc & JoJo) vilken han såklart förstörde, men hade jag inte älskat den på det sättet jag gör så hade jag nog tyckt han var hyffsad. Kanske i alla fall.

Meeeen jahapp. Blir väl antagligen en tidig kväll för mig ikväll. I guess. Vilket är tråkigt. Eftersom jag läste ut New Moon förut, så nu kan jag inte läsa den innan jag ska sova heller. Men funderar starkt på att spela lite tv-spel. Kanske. Om jag pallar dona med skarten och grejer. Bah.

Äh, här är den riktiga låten som faktiskt är en världens bästa låtar någonsin. Och som bär massa minnen för mig, minnen från högstadietiden. För den här låten var faktiskt en av mina stora kärlekars favoritlåt. Underbar är den i alla fall!
http://www.youtube.com/watch?v=GAtfzA4KbEY
Kolla in den dååå! Och njut, för det gör jag!

PUSS

det är inte vad det var
det är det inte.
och det är synd.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar