fredag 20 november 2009

En rörelse i ögonvrån..

.. japp, jag sitter fortfarande och lyssnar på kräm. Fast det har ju faktiskt (!!!!!) gått en hel dag igen, sedan jag skrev. Rätt bra, faktiskt. Igår blev det jämställdhetsseminarie. Ganska roligt faktiskt, fast jag var trött somfan. Efter seminariet satt jag en stund med gruppen på biblan, och när vi var klara gick jag och hängde med Erik, Jens och dem. Riktigt trevlig eftermiddag :)
Lollo kom och mötte mig och vi traskade hem till henne, där det blev Buffy och Paradise Hotel! Kalas!

Idag är det redovsining som vi ska äga satan på, sedan blire plugg med herr Öst och sedan över en sväng till Ölandet :) Efter det blire mer plugg, fast med mig själv. Och så tidigt i säng, imorgon ska jag faktiskt arbeta! Lovely :)

PUSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar