lördag 28 november 2009

Lite bilder från senaste

Jepp, det har ju varit två fester på senaste. Först var det Katjas 20-årsfest (som hittas längre ned) och sedan vare tentaslask hos Deni the man. Jag tänker ju inte så långt när jag laddar upp bilder, så det kom inte riktigt i den ordning jag planerat. Men whattaeff, här är några av dem, resten finns på fejjan!
ENJOY!



Jag har aldrig sagt att vi är friska, men fasen vad jag gillar er!


Magnus och Robin :)



Emelie, Robin, Basse och Bella



Och värden för kvällen, DENI såklart :)


KATJAS 20ÅRSFEST!



Klingis och Mälis, världens bästa vänner <3




Födelsedagsbarnet och Cissigums, mina två hjärtan <3

Bea och Katja! BKB-FEF <3



och så jag då, snyggast as usual!
Sådärja, det var några av bilderna. Resten ligger som sagt på facebook, så vill ni se mer är det bara att kika in där. Och Robin, vill du se mer får du be något pucko gå in på facebook så du kan titta :P haha.
PUSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar