lördag 14 november 2009

VG!

Vissa människor är så jävla bra. Och idag är faktiskt en av dem jag! För jag, Ingrid "Bull" Johansson kirrade faktiskt ett VG på skrivtentan om Läraruppdraget. Och det tycker jag är bra. Riktigt bra. Förbannat bra och jag är så jävla nöjd faktiskt.
Detta betyder, att jag tänker unna mig själv något jävligt nice idag. Jag ska dra över lite pengar från sparkontot till vanliga kontot, och sedan när jag är inne i stan för att inhandla alkohol och diverse andra nödvändigheter, då ska jag ta och köpa mig en liten klänning eller kjol eller något sådan mys. Jepp, det ska jag! För ja, idag är jag riktigt nöjd! SÅ DET SÅ!
Jag är helt enkelt värd det!

Ikväll blire fest ut i skogen, dvs. Läckeby. Underbart ska det bli, som alltid där ute. Få festa med många av de bästa, och det är något som inte suger get. Nu under dagen ska jag även ringa Marcus och se om han befinner sig i sitt hem och jag kan komma förbi en stund så jag får hem de sista grejerna.
Kanske ska kolla med pappa med om jag kan låna bilen?
Kan ju vara en bra idé!

Igår vare mys hos Kajsa med Tove med. Helt underbar kväll, med gott käk, godare och kaka och underbart mycket skratt. Jag förlorade kampen i frågesporterna, men Kajsa tog faktiskt igen jävligt bra på slutet och vann. Vi hämtade Erik efter ett tag med och det blev mer skratt, och sedan fick jag skjuts fram till dörren. Inte helt fel något av det, faktiskt :)

Men, nu ska jag gå ner och styla lite för pappa med mitt VG!

PUSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar