lördag 14 november 2009

Finking

Jepp. Jag funderar faktiskt lite. På det där pappa sa om att jag kanske borde röja upp lite i mitt rum. Det är nog sant. Det går inte att därinne, och man ser inte golvet. Grejerna jag hämtade hos Marcus idag får inte plats, heller. Det är lite jobbigt, faktiskt. Så lite har jag tryckt in där det går, och lite ligger kvar i bilen.
Men ja, jag får väl helt enkelt ta tag i mitt liv och röja.
Tänkte ju inhandla något vackert att ha på mig ikväll förut, men det blev lite stressigt så det var bara öl som blev köpt. Vilket är lite tråkigt. Men jag ska dra mig ner till stan nu i veckan för att shoppa lite, känner att jag faktiskt är värd det! Ölen som köptes var dock Heineken, så lite snäll var jag mot mig själv.
Jag längtar somfan till kvällen, det ska bli riktigt skoj :)

Äh, får väl ta tag i mitt liv nu.
PUSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar