tisdag 3 november 2009

Hemma igen

Jajemensan. Nu är jag i huset igen. Sitter här och leker lite, och sedan ska jag nog ta och lägga mig och läsa New Moon :) klockan nio är det Andra Avenyn, och jag funderar på att köra en tidig kväll idag med. Ska ju umgås med mina små barn Basse och David imorgon, och då måste jag vara pigg. De har sådan energi, de små liven ;) haha.

Men idag har varit en väldigt bra och produktiv dag, faktiskt. Började med visning med Erik, sedan blev det träning. Efter den drog jag mig till Mälis där jag fick avreagera mig från gårdagen lite. Vi käkade och sedan blev det biblan. Erik kom, Melissa gick, och jag och Erik är faktiskt jävligt bra på att plugga. Så det så! Men bra gick det, och roligt var det, as usual!

Äh, har inte mkt vettigt att skriva ådedåva.
PUSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar