söndag 22 november 2009

Klar!!!!

Yes, jag är faktiskt färdig med sammanfattningen. Allt förutom demokratiska värdegrunden, men den kör jag imorrn. Lille Robin lånade ju den. Vilket är bra, för det betyder att resten av min kväll blir pluggfri! Så kör jag satan med grabsen på biblan imorrn. Kalajs :)

Imorrn är det även dags för NEW MOON med Sanna och Mälis. Fy fasen så GUTT! :D Jag är helt exalterad nu när jag tänker på det! haha så jävla bra!

En sak som inte är bra är att jag har fått mensvärk. Vilket inte är så trevligt. Den är rätt jävlig. Så jag får gå ner och ta en liten ibbe, för jag tror inte vi har några pronne hemma nämligen. Men jag får överleva. Ska ju traska bort till Jenn och sedan antagligen traska lite med henne sedan, och det brukar gå över då :)

Jaojao, dags för mig att ge upp datorn och göra något vettigt. Typ kolla tv kanske? hihihihihiHIhIhihgiIhihHJHIhiiihihihiHIhI. Va? Sepe? NÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄNÄ!

PUSS

(btw, tänkte slänga upp en dikt, bara för att liksom)
Skriven 22 augusti 2009;

Förvirrande saknad

och det enda du behöver göra är att
lägga en arm runt mig säga
ett par ord och du
har mig
fast
igen

fast jag inte pratat med dig, fast du inte sett åt mig på
år
så har du mig där, fast

och kanske är jag inte fast på riktigt kanske
är det bara en minnesbild en strimma av som
jag inte kan släppa men
ändå

jag har saknat dig

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar