söndag 31 januari 2010

Seg

Ja, idag är man seg. Man mår som man förtjänar, med andra ord. Men det är värt det. Först när jag anlände till Sjösjukan för att fira Gsson igår kände jag mig lite ensam och ledsen. Det var en person jag kände (Gsson) och en jag träffat innan men knappt pratat med. Av typ 25. Det var lite läskigt. Men så, efter en stund, anlände Coffe och räddade min kväll. Och tack vare honom, Tobbe, Billy, Tobbe och Gsson blev kvällen helt jävla underbar. Jag skrattade och skrattade och skrattade. Sedan kom Lollo och Peter, och då skrattade jag ännu mer. Sedan gick jag till Palace och träffade några av de där som är så bra från klassen, och några gamla, och då skrattade jag igen.
Följde Sanna hem och sedan begav jag mig mot bussen som jag såg köra förbi mig. Försökte ringa taxi men den ville inte, så gick och käkade lite nattamat på Venezia. Tog sista bussen hem och däckade i säng, frusen som en ispinne. Det visade sig att det hade varit -18,6 grader när jag gick hem. Vilket betyder att det antagligen var under 10 plus i mitt rum i natt. Vilket fick mig att ångra att jag inte gjorde som Gsson och gänget sa och drog med mig någon hem :P haha.
En sjukt snygg bartender fanns det i alla fall på sjösjukan. Plus att en av de andra var trevligare än jag trodde att han skulle vara. Riktigt nice faktiskt. Fast i morse när jag låg och funderade så kom jag på att det kanske hade att göra med att han var bartender. Han var liksom tvungen att vara trevlig. Men ändå, trevligare än väntat!

Jaja. Idag ska jag i alla fall åka ut till Nybban för att vara barnvakt. Ska bli skönt att bara vara med Kajsa och chilla, och få träffa två av de sötaste småkillarna som finns. Riktigt nice.
Men så äre, ska kolla lite bussar åde nu.
PUSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar