söndag 3 januari 2010

2½ dygn, 60 timmar!

Det är hur långt tid som har gått än så länge. Ganska rejält exakt faktiskt. Så länge har jag varit utan nikotin. Och det känns.. konstigt. Stört. Plågsamt. Hårt. Irriterande. Jobbigt. Och riktigt riktigt skönt. Duktig känner jag mig.
Sitter och lyssnar på Fan fan fan av Thåström, förstås. Den är bra, den. Lyssnar och njut. http://www.youtube.com/watch?v=6r_XtR1FdZo.

Har ingenting att göra, faktiskt. Har ganska tråkigt. Rätt rejält tråkigt. Ska nog ut och traska med Titti snart, och sedan vidare till Kajsa för att traska med henne. Det blir mycket motion idag. Men det är bra, det är bra. Märkte att jag glömt tuggummina som jag köpte igår i bilen. Bilen är i Norrliden. Det är inte bra. Så nu har jag tuggat på ett och samma tuggummi i två timmar. Bara för att, liksom. Det är ingen smak kvar på det. Det är inte så gott. Men det reder sig.

Äh, ska lyssna på lite mer music, sedan blire gå ut och traska.
PUSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar