lördag 30 januari 2010

Nordman :)

Jepp, dem sitter jag och lyssnar på nu. För jävla bra. Belönade mig själv igår med att köpa två cd-skivor, Nordmans nya och Backstreet Boys nya. Så nu sitter jag och lyssnar igenom Nordman, underbart bra! Som jag trodde. Hihi.
BSB får vänta tills imorrn, då ska jag rippa den, lägga in den på mp3:n och lyssna på den på vägen till Nybban. Så det så.

Annars är knäet bättre idag. Lite ont gör det, men det är inte så farligt. Skönt säger vi om det.
Idagen ska jag leka med Lollo, och sedan blire fest för Gsson på sjösjukan. Ska bli riktigt gutt, faktiskt. Längesedan man festade med de där nötterna!

Just nu sitter jag och lägger upp bilder, både från Alex' överraskningsfest och klassfesten i onsdags. Bilderna kommer finnas på facebook senare, så det är bara att gå in där och glo :)

Men så äre, ha det nice så hörs vi ådedåva!
PUSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar