torsdag 7 januari 2010

Äntligen hemma!

Ja, idag när jag kom till skolan och fick träffa folket, kramas med de jag saknat, hitta på idiotsms till Carro med Adam, se leenden jag inte sett på veckor, då känder jag att jag verkligen var hemma igen. Och jag har inte ens åkt någonstans.
Men, det var underbart att träffa alla igen helt enkelt! Eller ja, alla var ju inte där, men de flesta i alla fall.

Jag, Bea, Carro och eventuellt Sanna ska ta lille forrden och brumma iväg till nybro ikväll för att titta på Nybro open. Där förväntar man sig att se mannen, myten, legenden; Basse (90-talisten, knodden, lille vännen, kärleken etc etc) spela. Och solstrålen av alla strålar, Deni.
David skulle dit och glo med, så honom får också man se där :)
Det ska bli mys att titta på fotboll igen, och det är ju nästan inomhuscuperna man saknar mest från den gamla goa tiden, så det ska bli härligt. Även om man inte känner särskilt många som spelar :)

Äh, nu är det väl dags för mig att hitta på något annat. Ska hänga upp tavlan jag fick av Carro idag med :) Sötungen hade ramat in ett kort på oss två och skrivit lite runt omkring. Jag blev så glad :)
Tårarna var faktiskt inte långt borta när jag äntligen fick träffa folket idag, men jag klarade att hålla dem inne! Fast det var nära.

PUSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar