fredag 22 januari 2010

Sjukis

Fortfarande. Är förkyld som en åsna, sitter här och nyser. Tror inte att gårdagen gjorde det bättre direkt, men jäklar vad skoj det var igår!
Fast det där med nya ansikten var ju inte riktigt rätt. Det enda ansikte man aldrig pratat med tidigare var ju Peters. Men trevligt var det i alla fall, och jag dog inte av att göra musik-quiz med idrottarna. Även om vinnarskallarna sattes till ibland så överlevde vi. Nästan.
Bea och jag traskade iväg för att ta sista bussen hem vid 23.13, men den kom inte. När vi väntat i typ 10 minuter och förbannat bussen lite, gick vi istället bort och tog en taxi. Man måste ju hem. När vi satt i taxin och var på väg hemåt såg vi bussen. Nästan 20 minuter sen var den. Från starthållplatsen. Hallå eller? Gissa irritationen.
Dock, som Bean sa; Det blir ju ända fram till dörrn istället. Och det hade hon ju en poäng med. För jävlar vad skönt det var att slippa gå de där sju-åtta minutrarna och istället bara behöva gå i ca 20 sekunder. Knappt.
Nice.

Var en del svårt att sova inatt, dock. Blir så när man inte kan andas med näsan. Lite problematiskt. Så att säga.

Men så äre.
Ikväll blir det mys med Carro i alla fall. Ska hjälpa damen plugga och sedan glo på Let's Dance. DET gillar vi. Mycket. För hon är en bra människa och hon gör mig alltid glad! Och Let's Dance är roligt somfan. HihihihiHIhiHIihihihiIHIHHIi. Nej. Fråga inte.
Jag är trött.

Nu ska jag gå och ägna mig åt folket i Forks.
PUSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar