fredag 8 januari 2010

Lite trött

Ja, lite trött är jag faktiskt. Tror jag har sovit för länge idag, igen. Fast egentligen borde jag ha sovit rätt lagom, somnade väl runt 2-2.30 inatt och vaknade runt tio. Det är ju cirkus åtta timmar, det är vad jag behöver. Jaja, lite kaffe på det och det går nog över.

Igår blev det en sväng till Nybro i alla fall, med Bea, Andreas, Sanna o Emelie. Vi tittade på när Bassebus och Deni spelade. Det var jäkligt skoj att titta på fotboll igen, och särskilt när man kände några. Dock är det alltid tråkigt när lag förlorar, men det är sådant man får ta. Basse krossade och Deni ägde alla ändå, så är det helt enkelt ;)
Men roligt var det i alla fall att umgås med det däringa folket. Det är tillexempel dem jag menar när jag säger att jag ska umgås mer med folk som får mig på bra humör. Så det så.

Idag blire i alla fall skola om en timme typ, och sedan tror jag att det var tänkt att jag skulle leka med min kära favoritskåning :) Blir inte det av så leker jag med Lollet istället, hon är ju lite ensam i sin värld nu när Peter är ute och åker båten.

Äh, har inte mkt mer att säga, sitter och dona naglarna lite så jag kan måla dem imorgon efter träningen.
Blir ju lite kalas imorgon, först röj hos Andreas en liten stund och sedan vidare till J&J för Fionas 20-årsfest :) Jäklar vad nice det ska bli!

PUSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar