torsdag 7 januari 2010

Yey :D

YEY!
Idag är det torsdag, och jag är uppe med tuppen. Nej, det är jag/var jag inte, jag var upp runt halv tio. Men uppe är jag.
Sitter och dricker kaffe, har käkat macka. Om en stund ska jag ta bussen in till stan för att träna lite, och sedan är det faktiskt så att skolan börjar igen, vilket betyder att jag får träffa en stor del av folket som jag saknat som mest! Och det känns riktigt bra.
Vissa dissar ju (som vanligt) föreläsningen, men jag får överleva ;) Haha. Deni, känn piken.

Dock är jag tillbaka i det där "Må bra"-stimet igen. Och det är bra. Har inte mått dåligt under julen, men det har inte varit den där lyckliga känslan som varit så vanlig det senaste halvåret. Antagligen för att de som åkte hem är de som har lyft upp mig somfan.

Satt och funderade på vilka jag ska försöka träffa oftare nu, det var ju ett av nyårslöftena att umgås mer med de personer jag mår bäst av. Så ja, vissa människor kommer att få stå ut med mig mer än vanligt. Vissa kommer se mig mindre. Så är det helt enkelt.
Jag ska sätta mig ner en dag och göra en lista med folk att träffa, och sedan ska jag träffa dem. Men högst på listan står högskolefolket just nu, och det betyder att jag måste ner för att packa träningskläder åde, så jag hinner träna innan.

PUSS

1 kommentar:

  1. Du ska verkligen umgås mer med mig Ingrud! (Okej, nu tog jag förgivet att jag har positiv inverkan på dig, men det hoppas jag att jag har!) :D Puss på dig! :)

    SvaraRadera