torsdag 28 januari 2010

Så smart!

Igår kom jag på världens grej att skriva i bloggen. Idag har jag glömt det. Som vanligt, varför skriver jag inte ner det jag kommer på med en gång? Ja, jösses.

Klassfest blev det i alla fall igår, sjukt roligt. Många människor på liten yta gör det hela ganska.. hemtrevligt. Haha, men mys var det i alla fall! Och jag skrattade sjukt mycket. Bilder kommer senare, idag orkar jag inte.
Somnade väl runt halv ett, vaknade vid sju. Åkte iväg och simmade med världens allra bästa bästa Jenn <3 och handlade lite med mamsen.
Nu är jag homie, men ska snart in till stan igen till Carolinen. Ska käka lunch på Zorbas och gå på stan med henne, Sanna och Emelie! Ska kirra linser, måste ha det när jag ska idrotta. Har jag upptäckt. Jag är ju halvblind annars, och det är inte helt bra :p

Äh, ska dra mig nu!
PUSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar