torsdag 7 januari 2010

Jahaja..

.. här har jag suttit länge. Sökte ett extrajobb som butiksmedarbetare. Vet inte vart, det var bara något sådant där bemanningsföretag. Men det vore ju trevligt. Kanske. Vet inte. Är alltid bra att söka.

Snart ska jag åka iväg och hämta Bea, och sedan blir det iväg mot Nybro. Får se om Sanna hänger med, Carro dissade för hon var en liten tröttis. Vilket jag kan förstå. Men annars blire jag och min Beatruce, och det är inte helt fel det heller :) Hon är en sådan där människa som man bli sådär glad av jämt. Så det är bra!

Äh, har inte mycket att säga till världen, är bara uttråkad, och därför skriver jag här. Vet ju inte ens vad jag ska skriva, så det känns rätt meningslöst. Funderar på att gå ner och spraya håret lite. Så det ligger där det ska liksom. Fast egentligen, varför? Jag ska kolla på fotboll. Fast kanske ändå, för jag ska ju faktiskt kolla på fotboll, inte spela den. Och helt omöjligt att det finns någon snygg sak där borta är det ju inte. Hm..
Vi får se helt enkelt.

PUSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar