lördag 2 januari 2010

Dag två

Japp. Dag två. Jag kämpar på. Inget snus. Inget nikotin. Jag avlider snart. Nej, det gör jag inte. Men det känns så. Umgicks med en lika nikotintörstande Kajsa igår. Och Sofia, hennes kusin. Sofia hade nog ganska roligt åt oss. Vi gick på bio. Jag välte ut en stackars pojks läsk. Han blev arg. Kajsa skrattade och sjöng. Han blev ännu argare. En suris var han, faktiskt.
Sedan blev det mys hos Lollo o Peter. Lollo hade också varit utan cigg hela dagen. Hon var inte i lika hemskt skick som vi. Kanske för att hon var bakis med. Och ändå inte ville röka.

Så äre.
Nu ska jag dra mig iväg, ska med Kajsa o Sofia till hansa city. Sedan blire träning. Ikväll ska jag köra i snön till O-hamn. Det blir mys.

PUSS

(Varför går jag inte i skolan när jag gör sånt här. Jag behöver er. Tack för stöder igår i alla fall, Marko! GAAAAAAAAAAAAAAH jag dör. Inte. Men jag är störd. Ja. Eller blir. Japp!)

1 kommentar: