måndag 25 januari 2010

Riktigt gutt!

Ja, jag måste bara säga det. Jag tycker verkligen om det här med idrott. Även om det känns som ett högt berg just nu (det där med kastteknik är inte min grej) så är det så jäkla bra. Underbara människor att muppa med (fast jag saknar Adam, Erik, Marko och Lalle grymt mycket alltså) och roliga aktiviteter. Massa massa skoj är det, hela tiden!
Lovely!

Jahapp. Idag har vi alltså haft kaströrelser. Och skrattat.
Sedan blev det mys med Carolinen en stund innan mamma och pappa kom och hämtade mig. Vi såg Snabba Cash, en riktigt bra film. Och nu måste jag läsa boken. Det bara är så. För alla som har läst den och sett filmen säger att boken är så himla mycket bättre. Alltså är det jag som köper den nästa gång jag är i närheten av den. Helt enkelt.
Fast just nu ligger ju min läsning hos folket i Forks.
På tal om det, dags att gå och lägga sig så man hinner läsa lite innan Paradise Hotel och sovning.

PUSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar